Opis oferty
Brak ustalonej ceny - proszę o wycenę skupów
Stan książek:
12. 2003 Case studies in sport marketing 1 szt. - sprowadzona z UK, oznaczenia bibliotek uniwersyteckich wewnątrz książki, oprawa stan dobry, strony stan bardzo dobry
13. 2002 Fundamentals of sport marketing 2nd edition 1 szt. - sprowadzona z UK, oznaczenia bibliotek uniwersyteckich wewnątrz książki, oprawa stan poniżej dobry, strony stan bardzo dobry
1. 2004 Zarządzanie. Teoria i praktyka 1 szt. - strony stan bardzo dobry, oprawa lekko zagięta, obtarte rogi grzbietu (stan dobry)
2. 1998 Fuzje i przejęcia. Jak skutecznie przeprowadzić transakcję? 1 szt. - oprawa twarda, lekko zarysowana, strony stan bardzo dobry
3. 2008 Zarządzanie zasobami ludzkimi 1 szt. - oprawa lekko zabrudzona, strony stan bardzo dobry
4. 2009 Fuzje i przejęcia 1 szt.- strony stan bardzo dobry, oprawa z lekko zagiętymi rogami i delikatnymi zarysowaniami
5. 2009 Fuzje i przejęcia - efektywność finansowa 1 szt.- strony stan bardzo dobry, lekkie przetarcia oprawy
6. 2005 Public Relations 1 szt. - oprawa z delikatnymi przybrudzeniami, strony stan bardzo dobry
7. 2002 Strategie marketingowe przedsiębiorstw 1 szt. - strony stan bardzo dobry, lekkie ślady użytkowania na okładce
8. 2007 Sponsoring sportu w warunkach globalizacji 1 szt.- strony stan bardzo dobry, lekkie ślady użytkowania na okładce
9. 2006 Marketing dla sportu 1 szt. - strony stan bardzo dobry, lekkie ślady użytkowania na okładce
10. 2005 Marketingowo o sporcie 1 szt.- strony stan bardzo dobry, lekkie ślady użytkowania na okładce (uszkodzenie zaklejone taśmą)
11. 2001 Reklama 1 szt. - strony stan bardzo dobry, widoczne ślady użytkowania na rogach książki
2004 Zarządzanie. Teoria i praktyka 1 szt.
1998 Fuzje i przejęcia. Jak skutecznie przeprowadzić transakcję? 1 szt.
2008 Zarządzanie zasobami ludzkimi 1 szt.
2009 Fuzje i przejęcia 1 szt.
2009 Fuzje i przejęcia - efektywność finansowa 1 szt.
2005 Public Relations 1 szt.
2002 Strategie marketingowe przedsiębiorstw 1 szt.
2007 Sponsoring sportu w warunkach globalizacji 1 szt.
2006 Marketing dla sportu 1 szt.
2005 Marketingowo o sporcie 1 szt.
2001 Reklama 1 szt.
2003 Case studies in sport marketing 1 szt.
2002 Fundamentals of sport marketing 2nd edition 1 szt.